Stvar koje bi se Nemci najteže odrekli je fižider i gotovo polovina građana ne bi mogla da zamisli život bez njega, pokazuje anketa nemačkog statističkog portala statista.com.
Život bez frižidera ne bi moglo da zamisli 49% ispitanih, što jer čak 5% odsto više od onih koji ne bi mogli da žive bez pametnog telefona.
Automobili su u anketi dobili svega 31% glasova, što znači da bi Nemci u životu lakše izašli na kraj bez kola, nego bez dezodoransa.
Dezodorans je u anketi dobio 36% glasova.
Na petom mestu su patike, sa 30 odsto a sledi digitalna muzika.
Društvene mreže za život smatra neophodnim samo 23% građana, ali zato 17% ne zna kako bi živeli bez tipično nemačkog proizvoda, piva.
U anketi Statiste o navikama i preferencijama potrošača, učestvovalo je 1.200 Nemaca uzrasta od 18 do 64 godine.
Izvor: Dnevni evropski servis
Foto: Bauknecht