Velike tehnološke kompanije troše 113 miliona evra godišnje na lobiranje u Briselu

Digitalna industrija danas troši više od 113 miliona evra na lobiranje u Briselu, pri čemu su rastu te sume u poslednje dve godine najviše...

Evropski revizori ukazuju na nedovoljnu transparentnost lobiranja

Lobisti i dalje mogu da prođu "ispod radara" u evropskim institucijama i ima dosta prostora za unapređenje pravila EU o transparentnosti...

Lobisti registrovani u EP samo vrh ledenog brega

U poslednje tri godine registrovano je 28.000 sastanaka evroposlanika i lobista ali je to, kako kažu aktivisti za transparentnost, samo "vrh...

Srbija među zemljama čije lobiranje u Briselu brine evroparlamentarce

U novom izveštaju Evropskog parlamenta o odbrani te institucije od malignog mešanja sa strane traže se veća transparentnost, integritet i...

GRECO poziva evropske vlade da povećaju transparentnost u lobiranju

Evropske vlade treba da povećaju transparentnost i odgovornost u lobiranju kako bi obezbedile da građani znaju koji akteri nastoje da utiču na...

Posle slučaja Uber, Francuzi mogu mnogo da nauče o lobiranju od EU

Nakon nedavnog otkrića Uberovih dosijea, intenzivirani su pozivi za povećanje transparentnosti oko lobiranja a u centru pažnje našle su se...

Peti krug evaluacije GRECO: Važne preporuke i šansa da se ovaj put ispune u roku

Transparentnost Srbija ocenjuje da peti krug evaluacije GRECO sadrži nekoliko veoma važnih preporuka, čije bi ispunjavanje moglo suštinski da...